Comunicat sobre la situació política de Catalunya.

Des de l’Associació de veïns i amics de Belltall volem mostrar el nostre malestar per les polítiques repressives que el govern de l’Estat Espanyol està posant en pràctica per tal de frenar el referèndum d’autodeterminació del pròxim diumenge 1 d’octubre. Considerem que la pluralitat de postures que conviuen en la societat catalana no poden ser escoltades de millor manera que amb una consulta sobre el futur del nostre país. Com a membres d’una associació sempre defensarem els models assemblearis i respectarem les voluntats majoritàries, escollides democràticament.

Volem aprofitar aquest comunicat per fer una crida a la participació en el referèndum i emplaçar a tots els empadronats en el nostre municipi a concentrar-se el major número d’hores possible al col·legi electoral. Per garantir les llibertats i la sobirania del nostre poble necessitem que les seus electorals no tanquin abans de l’hora prevista i tots els nostres veïns i veïnes puguin votar amb total normalitat l’opció que més s’adigui amb les seves preferències.

Farem d’un somriure el gest més gran de desobediència.

La junta de l’Associació de veïns i amics de Belltall.